Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA ETR

Komenda Powiatowa Policji w Chrzanowie, w skrócie Komenda. Znajduje się przy ulicy Jordana 7 w Chrzanowie.

Do Komendy możesz wysłać wniosek lub skargę.
 
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112.
 
Komenda Powiatowa Policji w Chrzanowie ma wiele zadań:

  1. Pilnuje przestrzegania prawa.
  2. Kontroluje i nadzoruje pracę Komisariatów Policji w Alwerni, Libiążu i Trzebini.
  3. Policjanci z Komendy szukają przestępców.
  4. Policjanci dbają, aby na drogach województwa było bezpiecznie.

Komenda Powiatowa Policji w Chrzanowie uczestniczy także kampaniach społecznych:

  1. Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  2. Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  3. Ostrzega ludzi przed oszustami.
  4. Informuje o historii i tradycji Policji.
  5. Współpracuje z policjantami z innych województw i innych krajów.

Komenda Powiatowa Policji w Chrzanowie przygotowuje:

  1. Stronę internetową Komendy Powiatowej Policji w Chrzanowie. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z województwa małopolskiego.
  2. Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Chrzanowie.


Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Chrzanowie
 

Kierownikiem Komendy jest Komendant Powiatowy Policji w Chrzanowie jest mł. insp. Urszula Martyniuk.


Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Chrzanowie.

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu chrzanowskiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie Komisariatów Policji  Policji w Alwerni, Libiążu i Trzebini.
 
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

 

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Chrzanowie ul. Jordana 7, 33-500 Chrzanów
  2. Wysłać email na adres: komendant@chrzanow.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 24 255
  4. Użyć platformy ePUAP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie  internetowej Komendy:

https://chrzanow.policja.gov.pl

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie (BIP):

http://bip.chrzanow.kpp.policja.gov.pl


Komenda jest otwarta:
poniedziałek-piątek 7:30-15:30

Metryczka

Data publikacji : 13.09.2023
Data modyfikacji : 13.09.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Chrzanowie
Osoba udostępniająca informację:
Iwona Szelichiewicz
Osoba modyfikująca informację:
Iwona Szelichiewicz
do góry